Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

20 december 2006

Kaartjes

Ik krijg zulke lieve en mooie wenskaarten binnen en ik ben te lui om iets terug te sturen! (SCHANDE! ;-))

Hoe dan ook: Sjaak en ik wensen iedereen die met ons meeleeft, dit blog bezoekt en ons in het hart heeft een supergoed en zo gezond mogelijk 2007!!!


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Sjaak en Deef,

Jullie ook een hopelijk rustige Kerst.
Met oudjaar laten we een aantal vuurpijlen omhoog gaan, om dit jaar met knallen het luchtruim in te sturen, zo hoog en ver mogelijk.

Dat 2007 jullie een heel goed jaar van rust en genieten mag brengen.

Net als jij, Boetie.. geen zin om kaarten te sturen. Even niet dit jaar.

See you soon, Sus

Anoniem zei

Lieve neef Davy,

geniet van alle aandacht die jullie kant op komt. Geniet van alle liefde en warmte die jullie omringen.

Ik denk dat niemand van jullie zal verlangen dat jullie iets terug doen...

laat alles tot je komen en geniet er van.

kus je nichtje