Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 december 2006

Morgen

Jawel, mijn bloedwaarden zijn goed genoeg om komend weekend met chemo te beginnen. Maar eerst morgen mijn moeder een goed afscheid geven. Gisteren was mijn broer jarig en wat een rare dag dan... wel lekker taart gegeten en 's avonds gechineesd.

Mijn zus en ik zijn gisteren naar onze moeder gaan kijken in het uitvaartcentrum. Ze lag nog niet in de kist en was nog niet zo mooigemaakt als dat de medewerkers doen voor vanavond (de avondwake). Ma, we zullen extra ons best doen en hebben de muziek voor het crematorium al klaarliggen.

Geen opmerkingen: