Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 december 2006

Dank U Sinterklaasje

'Lieve Davy

Ook dit jaar is de Sint weer in het land
En krijg jij een pakje uit zijn hand
Ook voor jou ging hij aan het werk
Voor een jonge man, zo dapper en sterk

Een chocolade letter, heerlijk en fijn
Maar welke letter moest het zijn?
Dus Piet is naar de winkel gegaan
En zag de K van kanjer daar staan

Want ja een kanjer ben jij echt
En de Sint weet wat hij zegt.
Dus voor lieve Davy voor jou een kado gekocht
We hebben er lang naar gezocht.

Heel veel liefs van Sinterklaas en alle zwarte Pieten'

Nou, ik begin helemaal te blozen Sint Nicolaas!!!
DANKUWEL!

1 opmerking:

Anoniem zei

Dan ben jij vast heeeeeeeeel lief geweest. Maar ja volgens mij heb jij wel een kadootje verdiend!

Liefs Nicolien