Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

30 december 2006

Weer thuis

Vanochtend aangekomen. Het is toch wel weer fijn om in mijn huisje te zijn, wat nu ONS huisje is. Porsje was ook blij om me terug te zien, althans, dat denk ik :-).

Inge, ik vond het heel fijn om je gisteren in de kerk te zien :-)!. Net als bij de dienst voor mijn vader, was je er nu ook weer. Ik hoopte het wel, maar rekende nergens op. Je hebt me écht weer verrast!! Je bent een schat.

Ik wil bij deze iedereen bedanken voor de condoleance kaarten en mails, et cetera om me sterkte te wensen met het overlijden van mijn ma. Heel erg lief allemaal!

En morgen weer over tot de orde van de dag: chemo nummer twee. TOTAAL geen zin in maar wat moet, dat moet... Weg met 2006 (ROTJAAR), welkom 2007!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Davy en Sjaak

Ik ben blij om te lezen dat jullie waardig afscheid hebben kunnen nemen.

Mijn gedachten gaan terug naar een jaar geleden toen we met nog wat vrienden een toost op 2006 uitbrachten. De wensen voor geluk en gezondheid in het nieuwe jaar vlogen ons om de oren. Wie had kunnen beseffen hoezeer dat nodig zou zijn 2006? Misschien maar goed dat je niet alle shit van tevoren aan ziet komen...

Na dit rotjaar vind ik dat het in 2007 echt een stuk beter moet. Mijn aller-aller-beste wensen voor een beter 2007. (Als het kon zou ik dat niet wensen maar eisen!) Alvast sterkte met de komende chemo.

Liefs, Taco