Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

22 december 2006

Mijn moeder gaat sterven

Ik wil de feestvreugde niet bederven
Maar mijn moeder gaat sterven.
Een pastoor heeft haar 'bediend'
Dat heeft ze wel verdiend.
Ook al is het een raar mens
Een rustige dood is wat ik nu wens.
Ma, stop maar met je gevecht
Je bent als mens echt niet zo slecht.
Mama, ik hou van je.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi .
ik wil jou even heel veel sterkte toewensen deze dagen en ik hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten van de kerst .

groetjes wendy

Anoniem zei

Beste Davy,
Als je nu naast mij stond, dan zou ik een arm om je heen slaan.
Truus (cerebraal)

Anoniem zei

Ik denk aan je en ben in gedahten heel dicht bij je.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

Lieve Davy,
woorden zijn niet altijd makkelijk en zeker niet in deze o'zo moeilijke tijd voor jou. Wij wensen jou en je familie heel veel sterkte toe in deze tijd.
In gedachten omhels ik je.

Quirine

Anoniem zei

Dikke knuf,

Ik wens je heel veel kracht en sterkte Davy!

Knuf,Karin

Anoniem zei

Van ons ook een enorme troostende hug voor jou Davy... Dit zijn met recht de donkere dagen des levens... We leven met je mee en hopen dat je de kracht ontvangt om dit alles te kunnen dragen.

Heel veel liefs,
Chantal & Marcel C. & kids

Anoniem zei

Wat een naar bericht davy,ik hoop dat ze rustig mag gaan..en wens jou,sjaak en je familieleden heel veel sterkte in deze ongelooflijk moeilijke tijd.
een warme virtuele knuffel van chantal,maarten en de kids

Anoniem zei

Lieve Dave en Sjaak,

Joop en ik sluiten ons aan bij bovenstaande commentaren.
Wij wensen jullie heel veel sterkte, en hopen dat jou moeder rustig in zal slapen.

Joop en Ada.

Anoniem zei

Hee Boet,

Was fijn zo samen de nacht waken bij haar. Apart en toch samen. Samen er naartoe, samen weer terug.

Hoop dat je niet te moe bent nu en de komende dagen om je eigen dingetjes weer op te pakken. En dan met name de mooie en leuke, voor eventjes Boet. Straks moeten we weer...

Slaap lekker, je Sus