Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 januari 2007

You name it


Vandaag weer eens creatief aan het klodderen geweest en het lijkt me een leuk idee wanneer jullie, als blogvolgers, het eerste doek van 2007 een (Engelstalige) naam geven.
Natuurlijk mis je de live kleuren en mooie reliëf- en schaduwwerking en zo, maar doe je best :-).

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Eruption!

Groetje,

Karin

Anoniem zei

Leuk schilderijtje. :)

"Armageddon"

Groetjes,
Edwin

Anoniem zei

Davy...ik vind het een super mooi schilderij!!!
De winnende titel krijgt die ook het schilderij???? ;)

"burning Phill"

kus uit Klooster

Chantal

Anoniem zei

lava live !

Anoniem zei

Kheb 2 namen...khoop dat ik daardoor niet gediskwalificeerd wordt:
1) in eerste instantie dacht ik aan "HALFLIVE"
2) toen bekeek ik het schilderij nog eens en zag er (onderaan) moeder met baby in...dus dacht ik aan "Mother in Hell"

Davy zei

NIET meteen zo hebberig doen, nichtje :-) Maar het is een idee, wie weet, vleierij doet soms wonderen ;-)

Anoniem zei

Ik zie

"The Fire Within"

Heel sprekend!

xXx
CC

Anoniem zei

Vleierij?

mmm,Lieve, lieve, lieve Davy,

Wat de anderen ook beweren, Eruption is toch HET juiste woord?
;-)
Ofehm, Dreamcatcher? ;-)

knuf,want jij bent de beste....

Anoniem zei

hebben hebben hebben....

hahaha

oke vleierij zei je....

Je bent mijn allerliefste neef (sorry lud) ik zou toch gaan voor burning phill als ik jou was....whahahaha

Wat ik ook nog bedenk is "the light" je weet wel tunnel met aan het einde "het prachtige licht"

kortom het is gewoon een mooi kunstwerk!!
Ik doe het je niet na....

Lud...ik snapte je gedachtengang niet helemaal....je ziet een moeder met kind en denk aan mother in hell ?!? ;-)

Davy zei

Dat Utie twisted is wist ik al :-) MINSTENS zo gestoord als ik ben ;-) (vandaar onze voorliefde voor horror!).
Maar de enige juiste naam voor het schilderij is een combi van zijn titel en die van Chantal K., namelijk: Mother lava!

Bedankt allemaal!

Anoniem zei

FLAMING FUTURE

was het eerste dat in me opkwam toen ik het schilderij zag Davy.

Ben zelf ook weer ah kwasten. Welliicht leuk ideetje om samen eens wat te maken. Elkaars werk te zien.

Kus van je Sus

Anoniem zei

Ik weet dat ik te laat ben met de inzending, want je hebt al gekozen. Vond het schilderij dermate mooi en jou eigen, dat ik toch nog even een "vlammetje" ontstoken heb.

Kus van Sus

Anoniem zei

En wij noemen het toch lekker "the streaming". En het ís errug mooi! Ga je het veilen?
Han en John

Anoniem zei

Hallo stelletje twisted vleiers - jullie zien toch wel dat het een "Brandend Bos" voorstelt?

Eerst vond ik het nog overduidelijk een "Gloeiende Uitbarsting" - maar toen zag ik dat het Engels moest zijn en dat Karin "Eruption" al geclaimd had.

Maar aangezien Davy al een naam gekozen heeft hou ik het op het allitererende Bos.

Mooi werk Davy!

Anoniem zei

heb ik nu een half schilderij gewonnen davy??LOL

Anoniem zei

ik dacht aan
burn out
stiefmoe ;)