Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

12 januari 2007

Sudoku

Mijn broer deed deze puzzels toen hij bij onze ma in het ziekenhuis was. Iedereen zie je waar dan ook Sudoku's doen. En nu een op mijn blog met dank aan Blokker en Nicolien :-).

Druk 'm af en los 'm op! Heb je geen idee wat te doen, kijk dan HIER voor uitleg.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Haai Davy........de dag is toch nog niet om? lol
Ik heb de kalender van Sintnicolien gekregen;-)
Nog meer mensen aan de Sudoku!!!
Maar die ****,ik breek mn arme hersens erover!

Dikke kus,Karin

Anoniem zei

hihi leuk he,hier welkome afleiding om die hersentjes af en toe eens iets anders te laten doen dan piekeren...