Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

09 januari 2007

Hé asociale, GA WERKEN!

Was ik gisteren nog redelijk actief voor mijn doen, zo ben ik vandaag weer een lambal :-). Ik kan er niet echt mee zitten maar dan bekruipt me toch soms weer het gevoel dat ik iets nuttigs met de rest van mijn leven moet doen, anders zit ik mijn tijd maar uit! En af en toe denk ik zelfs dat ieder mens zijn tijd maar uitzit... Wie besteedt zijn tijd écht nuttig?! Ik had wat anders moeten studeren en een medicijn tegen kanker moeten ontwikkelen :-).

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Boetie,

Twee keer t woord "moeten" in zo'n kort stukje tekst...

Wellicht is jezelf ont-moeten een optie t overwegen waard?

Kus van Sus

Davy zei

Wat een popi-Jopie psychotherapeuten gezever. Een oud-Professor van me (Wim de Moor, hallo Wim :-)) had het indertijd ook al over 'MUSTurberen'. Feit blijft dat iedereen DOOD MOET, Amen. Dat happy go lucky gedoe heeft nooit bij me gepast (meer iets voor Wayne Dyer en zo, PUKE).

Anoniem zei

ha Davy,

ik heb mijn werk ....in andere mensen nuttelos bezig te laten zijn.. maar dan nog wel op een leuke manier.
hoe nuttelos is mijn bezigheid nu ?
Toos