Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

18 januari 2007

Nachtbraker

Wel nacht, maar weinig (lees: geen) braken gelukkig :-). Ik heb altijd al van de nacht gehouden: lekker rustig buiten, alleen met mijn gedachten... Ik heb net online de BNN IQ test gedaan en hoewel die verre van ideaal is... was ik eens benieuwd wat ik nog haal na alles wat er vorig jaar is voorgevallen (IQ is namelijk variabel). Ik scoorde 125 punten en da's alleszins meer dan redelijk te noemen. Heb ooit wel meer gehaald, zo rond de 130-135 but who cares (I don't, het is geen wedstrijd!). Meer info?

Zo, nog fijn een stukje lezen en dan zzzzzzzzzzzz.

Edit 22:50
Waai, woei, waaier, WAAIST!
Iedereen de storm overleefd naar ik mag hopen?
Er zitten al genoeg supporters aan gene zijde :-).

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee Boet,

je zal nu waarschijnlijk weer/ nog terug ah snurken/ slapen zijn.

Heerlijk soms de nacht, ja. Ik wordt laatste tijd tussen 2 en 3 keer of tig per week wakker.

Jij nu rond vieren zag ik. Peef, welke spookuren zijn het dan? :-)

Heksenuur, tovenaarsuur, trollenuur, Casper-uur, borreluur? :-)

Hoop dat je in elk geval genoeg rust en slaap krijgt. Een fijne dag hebt vandaag.

Denk aan je, Sus

Anoniem zei

keurige scoren hoor,ik zat deze ronden wat lager dan andere jaren(109)maar die visuele testen is ook knap lastig voor iemand die nogal kippig is.

Anoniem zei

jep overleefd hoor,gisteren alleen vanaf een uur of 2 geen internet/telefoon/tv gehad..

Anoniem zei

Storm wel overleefd, alleen enkele gebroken ruiten die de verzekering niet dekt. Lijkt wel een Belgenmop: de schade wordt per onderdeel vastgesteld en op elk onderdeel zit een eigen risico. Dus 2 kleine ruiten levert geen vergoeding op maar 1 grote ruit wel. Nou ja, er zijn ergere dingen, we leven nog. Han en John