Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

25 januari 2007

Life is a puzzle


Zover krijg ik Porsje niet, om gezellig mee te puzzelen. Maar ja, het is dan ook ietwat een Josti-poes :-).

Wel gisteren ff naar de dierenarts geweest voor een check-up. Ze is helemaal gezond. ZIJ wél ;-).

Mantra van de dag:
STIJG trombo's, STIJG!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ff heel iets anders, een poos geleden had je geschilderd en Han en John schreven toen dat ze zelf ook schilderden. En aangezien ik van nature gezond nieuwsgierig ben, je kunt het ook interesse in andere mensen noemen, ben ik even gaan rondkijken op de site.
Mooi hoor! Vooral de "Han 33" en de "John 38" vind ik schitterend.

Groetjes

SchoonZussie
en Elmar die naast me zit op dit moment.

Davy zei

Gaaf hee? Mijn favo's zijn deze en deze :-).

Anoniem zei

Wat leuk dat we reacties krijgen op onze schilderijen!! We hebben wel een heel andere stijl dan Davy. Eigenlijk hebben we nog helemaal geen eigen stijl, we zijn zoekende. Maar dat is wel heel erg leuk om te doen. We zijn in 2005 begonnen en zijn autodidact. Het valt zeker wel op dat John 2x zo veel maakt dan ik hè? Maar hij heeft geen ME en hoewel schilderen erg ontspanend is ben ik er toch vaak te moe voor. Jammer, maar het is niet anders.
Groetjes, Han en John

Anoniem zei

Hi Boetie,

Heb even deze en deze bekeken. Mooi hoor! Tweede deze leek beetje op stijl Modigliani.

Han en John, erg mooi. Net als broer Davy en jullie schilder ikzelf ook. Deels autodidact, deels af en toe workshops. Bevrienden "kladderaars: zie site Alfons Smeets (Valkenburg) en www.riet-art.nl

Groet,
sus Marianne