Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

11 januari 2007

Hoor de wind waait door de bomen

De storm is wat gaan liggen en het weer is niet super slecht meer. Vanmiddag was het echt vreselijk en ja hoor, zowel Davy als ik zaten er natuurlijk midden in. Wijs mens als ik ben had ik m'n regenpak bij me en ben niet echt nat geworden, maar de heer Van Waterschoot wel dus.

Ik ben bij de huisarts geweest omdat m'n mond van binnen helemaal kapot is. Praten gaat amper en eten alleen als ik niet hoef te kauwen. Is een kwestie van tijd en dan moet het overgaan. Als het over 10 tot 14 dagen nog niet weg is, dan moet ik naar de KNO arts om te laten kijken. Heb nu iets gekregen om de plekken aan te stippen en te verdoven. Dan is de pijn even weg. Is zwaar balen en ben het spuugzat!

Davy ging naar de Lidl om wat boodschappen te doen. Dat is gelukt, maar toen 'ie thuiskwam, was 'ie net een verzopen kat. Door de koude wind en regen op z'n bolletje was 'ie beetje duizelig. Gek he :)

Hij heeft een fleece deken gekocht en daar ligt 'ie nu lekker onder op de bank. Nu even alleen, maar meest van tijd met dochterlief tegen hem aan. Zij heeft het gedrag van Slimpie overgenomen. Ze zou het liefst de hele dag tegen haar moeder aangeplakt zitten.

Voor de volgende keer Peef. Een regenpak heb je niet voor niets en het helpt nog ook :)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

He Sjakie,

Beterschap met je zere mond, ik weet helaas hoe het is, heb dit vroeger (toen ik nog jong was ;-)) ook een paar keer gehad.
Maar dat verdoofspul is wel oke, toc? Ff geen pijn zoals je al schrijft.
Enne.... Davy..... voortaan naar die wijze man luisteren he!

X
Schoon Zussie

Anoniem zei

ff een berichtje om je te laten weten dat ik je zojuist aangetikt heb..zie m'n logje.

Davy zei

WIE heb je aangetikt Chantal, Sjaak of ik? ;-)

Anoniem zei

He Sjaak,

wat vervelend voor je. Pijn in je mond. Hoop dat het snel over is hoor.

En Dave, als verzopen kater.
Heeft ie ook even de druppels van zich afgeschud? :-)

Jongens, rustig gezellig weekend wens ik jullie toe,

Love jullie,
Sus

Anoniem zei

Hee Davy, wat een gezellige foto van jou met dat vuur op je bolletje... ;-S , ziet er een beetje spooky uit hoor... of heb je 'het Licht' gezien? Enneh... pluutjes helpen ook... ;-)

PS. Sjaak, veel sterkte met je pijnlijke mond, lijkt me idd echt heel erg! Hopelijk is het gauw over!

xXx
CC

Anoniem zei

davy jij bent aangetikt,al mag sjaak natuurlijk ook..vecht het samen maar uit;-)

Davy zei

Afgesproken Chantal K., morgen 5 tikkie-dingen op de blog :-)