Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 januari 2007

Paintshop


Wat leuk dat iedereen zo gezellig meedeed wat betreft het schilderij van gisteren een naam geven. Kan ik wel eens vaker doen. En sommigen wilden het hebben, en er kwam al een suggestie om het te veilen :-). En mijn zus wil zelfs samen een keer schilderen (dat doe ik niet, hoewel ik wel ooit samen met Sjaak wat heb gemaakt tijdens een workshop in het atelier van Ans Markus in Amsterdam).

Nah, ik schilder omdat ik het leuk vind en af en toe werk ik in opdracht ;-). Ik hang onder andere in Leidschendam, Leersum en Nijverdal om maar wat plaatsen te noemen!

KOM OP, IEDEREEN AAN DE VERF!!!!! UIT JEZELF!
N.B. Ik signeer mijn werk ALTIJD op het frame, dus aan de achterkant op het hout en NOOIT op het doek. En altijd met mijn Peef-krabbel en de titel tussen aanhalingstekens.
ZO herkent men een échte PEEF!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

ik heb wel m'n vader laatst een ezel,doeken,verf en kwasten kado gedaan omdat die bedacht had te gaan schilderen nu ie met de VUT is...praktijk leert dat ie nog niet erg actief is,tenminste niet met kwast+doek;-)

Anoniem zei

Ik heb een echte Peef....Hoeveel is ie waard?;)..... Nee hoor voor geen miljoen doe ik hem weg.... Alhoewel....voor een miljoen koop je een hoop schilderspullen;)...
Ik vind het nieuwe schilderij trouwens mooi, mijn smaak en mijn kleur.
Ga zo door..... Het is leuk om te doen.

Liefs Nicolien

Davy zei

Als ik dood ben zijn ze vast een HOOP meer waard Lien, maar nog ff geen zin in s.v.p.
(N.B. die jij hebt vind ikzelf geen mooie ;-), geef maar weg aan een andere blogvolger of zo)

Anoniem zei

Wij schilderen al: je kuntonze schilderijen zien op: http://photobucket.com/albums/b399/hnimwegen/
Han en John

Anoniem zei

Haai Davy,

Wat jij niet mooi vind kan een ander wel mooi vinden! Die van Nicolien mag ze dan ook absoluut niet wegdoen,zo'n echt peef is minstens ehm een paar eurootjes waard!
Greetz,Karin