Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

05 januari 2007

2007

2007, twee duizend en zeven. Ja, ik herhaal het maar, dan dringt het misschien door dat het alweer 2007 is.

Vandaag de eerste chemovrije dag in het nieuwe jaar. Nou ja, 'chemovrij', zonder nieuwe rommel te moeten slikken dan. Nog vier kuren en dan hopelijk alleen maar driemaandelijkse MRI scans.

Ik leef alweer 13.257 dagen vandaag en nog 360 dagen over dit jaar! :-) Wat zijn nou 20 dagen met chemo op 360 ;-). Over een week stijgen mijn bioritmes fysiek en emotioneel weer kennelijk. Alles volgens plan.

Gelukkig MMVII!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Davy,

Stel by step, day by day...
Gliding with the positiv flow when that does occur or arrive.

Slenterend door de dag, de week, het leven... met een glimlach naar de wolken.

Geniet vh weekend met Sjaak. Rust en harmonie wens ik jullie toe.

Kus van
Sus

Anoniem zei

lieve Davy,

Met een glimlach lees ik dat je "weer" gelukkig nieuwjaar wenst...volgens mij voor de derde keer op deze blog...Weet je nog ...een kleine 20 jaar geleden hebben wij het een heel jaar volg gehouden om iedere week als we elkaar zagen elkaar gelukkig nieuwjaar te wensen...mensen rondom ons zullen gedacht hebben die zijn gek...ach ja...zijn we ook ;)sweet memories...

Hoe is het vandaag met je gegaan? nog misselijk of wordt het weer ietsie minder?

nou lieffie voor jou en Sjaak...
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

je weet wel van wie...

Davy zei

GELUKKIG NIEUWJAAR CHANTAL! :-)
Vandaag niet echt misselijk maar absoluut geen eetlust. Ach, ik slaap nog heel veel dus verbruik toch zowat geen energie ;-)
O, en nog een gelukkig nieuwjaar! LOL

Anoniem zei

Verhip,ja,nog 'n gelukkig nieuwjaar Davy en Chantal ! ;-)

Moet ineens denken aan die 20 kalenderpennen die ik vandaag bij t postkantoor in de verkoop zag. Dacht nog ff: zal ik ze kopen,maar wat moet je in hemelsnaam met 20 kalenderpennen?????
Slaap lekker Davy,

Nachtkusje van Karin

Anoniem zei

Voor iedereen die dit leest: gelukkig 6 januari!
Han en John