Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

06 januari 2007

Filmpje?!

Jawel, een filmpje gemaakt door Sjaak met zijn GSM.
Klik HIER.

Het bestandje is in WMV formaat en als je het niet kunt zien/horen, probeer het dan te openen in een andere 'player'. Of vraag je partner, kind, de hond van de buren om hulp ;-).

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Haai Davy,grinnik,wat een succes.
Iets voor om wereldwijd te verspreiden? ;-)

Greetz,Karin
xje

Anoniem zei

Leuk zo'n filmpje!! Moeten jullie vaker doen. Enne Davy, je staat er heeeeeeeeeel knap op!!!!
Lefs, Han en John

Anoniem zei

Oeps wat zeg ik nu: lefs????? Moet natuurlijk liefs zijn. Snap je vast wel maar voordat mensen gaan denken dat het héél iets anders betekent.....

Anoniem zei

He neefie...

Wat leuk om je weer even "live" te horen. Heel goed ideetje!! Enne...ik word er zelfs nog in vernoemd...wat een eer..hihi.
Lief neefke...fijne zondag...pas goed op jezelf en als je dat niet doet...dan doet Sjaak dat wel voor je!

Kus....

GELUKKIG NIEUWJAAR!

Chantal

Davy zei

We zijn vanaf nu te boeken voor feesten en partijen.
Lefs iedereen ;-) Davy

Anoniem zei

leuk zo'n filmpje,moest wel ff heel goed luisteren af en toe hoor..je had het vast niet tegen mij toch??

Davy zei

Chantal K, ik heb met de naam Chantal meteen 3x de aandacht :-)

Anoniem zei

Leuk stemmetje....ben je geopereerd ofzo? Pa staat er ook leuk op... alleen wat donker...zag ik het nu goed...stond er een bierflesje op zijn hoofd? :-D

Davy zei

Nee Utie, dat is een kaars die ma nog met tante Ria in de kapel is gaan halen :-)