Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 januari 2007

Feeling like Eric Cartman

Deze horoscoop is voor de geboortedatum zaterdag 19 september 1970:
"Op zaterdag 27 januari 2007 passeert Mars uw Uranus op een afstand van 90 graden. U kunt zich vandaag nogal rusteloos voelen en de neiging hebben tot impulsief handelen. U kunt ook de behoefte voelen om u te verzetten tegen beperkingen die u worden opgelegd. Probeer echter uzelf te zijn en de noodzakelijke veranderingen aan te brengen."

Zo voel ik me vandaag eigenlijk: ik ben de beperkingen van mijn eigen lijf ZAT! Maar wat zou ik dan moeten veranderen?? Sowieso voel ik me erg rusteloos en opstandig de laatste dagen.
Cartman: "You so much as TOUCH kitty's ass, and I'll put a firecracker in your nutsack and blow your balls all over your pants."
"Damn, shit, respect my fuckin' authority!"
Officer Barbrady: "You can't just lock 63 people in your basement." Cartman: "They're not people, they're hippies!"

4 opmerkingen:

Anoniem zei

soms is even tegen die wereld aanschoppen ook gewoon ff lekker toch...ik schop met je mee hoor!!

Anoniem zei

Haha... ook zo'n lekker fucked-up ventje als jij vandaag, die officer Barbrady?
Maar jij hebt wél een goed excuus...

xXx
CC

Anoniem zei

Lekker boos worden op alles en iedereen geeft soms wat lucht.
Boos zijn geeft kracht, verdrietig zijn niet.

Schop maar even ... hard!!!

Kus van Sus xx

Davy zei

Volgens mij heb jij nog nooit South Park gezien, Chantal C. ;-)

xxx