Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

21 januari 2007

It's a Question of Lust

Gisteren met Chantal C. en Eek leuk zitten kleppen, ook over de jaren tachtig. Vooral de muziek uit de jaren tachtig roeleert, zeker voor ons dertigers :-).
Sjaak en ik zijn vorig jaar naar Depeche Mode in AHOY geweest, en vooral ik ben fan!


Sjekkie a.k.a. Marcel S. blijft de band consequent Depressed Mode noemen, maar smaken verschillen nu eenmaal en ik vind Martin L. Gore een genie!

'Fragile, like a baby in your aaaaaaaaaaaaaaaaarms!'

5 opmerkingen:

Sjaak zei

Dit was het eerste concert in m'n leven waar ik ooit ben geweest. Vroeger wel us polderpopconcertjes gezien hier in de buurt, maar nooit een echt concert. Vond harstikke gaaf en heb erg genoten.

En de afsluiting van de avond was dat Davy een glibberige prins is tegengekomen en hem na die avond nooit meer heeft gezien :(

Davy zei

Het was dus een lief kikkertje, mensen, die prins ;-)

Anoniem zei

En je hebt 'm niet eens gezoent? Die kikker?
Valt me tegen.......zeker nog onder de indruk van het concert he? ;-)
Depeche Mode ken ik uiteraard nog wel,al heb ik je vorig jaar nog eens gevraagd of ze nog steeds bestonden! Jawel dus!
Greetz,Karin

Anoniem zei

Als mede jaren-80-kind kan ik niet anders dan beamen dat de muzieksmaak van de heren uitermate prima is ;-)

Het was gezellig!
Tot het volgende rondje.

Eek/San

Anoniem zei

ik heb als jong broekie in dit gezeldschap LOL niet zoveel met depreched mode,heb op advies van m'n naamgenootje vanochtend een nummer beluisterd en de tekst bekeken(a question of lust)..tekst mooi,muziek aardig..maar niet mijn ding.