Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

13 januari 2007

Ik ben getikt

Aangetikt, eergisteren door Chantal K. :-)
Ik zal vijf dingetjes van mezelf vertellen maar de frisse nieuwe look van mijn blog is vast opgevallen :-) HOOPVOL groen heb ik 'm geschilderd!

  1. In de vierde klas van de middelbare school had ik op hetzelfde rapport een 10 voor Frans en een 4 voor Natuurkunde. In dat jaar moesten we kiezen voor exact of talen. Ik heb exact gekozen, liet Frans vallen en had een 6 voor natuurkunde op mijn eindlijst :-) ;
  2. Wist je dat ik al sinds 1994 online ben? ;
  3. Toen ik baby'tje was, was mijn leukste speeltje een plastic pop van Disney's Pinokkio. Jammer dat ik die niet meer heb ;
  4. Ik bijt nagels (alleen van vingers hoor en alleen mijn eigen vingers ;-)) ;
  5. Mijn derde naam is Mathilda (naar de zus van mijn moeder= peettante) en daarmee ben ik vroeger ook wel eens gepest.
Zo, genoeg feitjes en nu ga ik bedenken wie IK ga aantikken :-).

edit 18:10 Ik werd lichtelijk depri van dat vele groen en ik miste mijn oude layout :-)
DEAL WITH IT! :-) Heb 'm wat aangepast en mét fijne groenaccenten :-).

6 opmerkingen:

Anoniem zei

lekkere frisse nieuwe look!
enne we hebben iets gemeen,hier ook iemand die exact gekozen heeft ondanks een consequente 5 voor natuurkunde en onze leraar(tegen de 60)maar zagen dat die meiden niet in de klas thuis hoorden want die hadden immers maar 1 recht,juist ja vul maar in...moet je net tegen mij zeggen;-))

Anoniem zei

Haai Davy,

dacht ik het niet..........ik heb vannacht al liggen denken wat ik zou schrijven als jij me zou aantikken...........
Desondanks; nog een fijn weekend!
knuf,Karin

Anoniem zei

Trouwens.......Margreet vertelde me dat er meer groen in mijn leven moest komen,groene appels eten,groene steen bij me dragen.....fijn dat je zo met me meeleeft! Gniffel! ;-)
X je,K

Davy zei

Btw, ik heb naast Karin ook haar mede punt.nl bloggers Maria en Wendy aangetikt :-) Zoek hen eens op via de link van Karin als je zin hebt :-).

Anoniem zei

Hoi Boet,

ik als super pret pakket Gym alpha, ontmoedigd al in de tweede klas door Wiskunde leraar Janssen ofwel De Pee), die me vertelde dat alpha's enkel maar goed waren voor docente Klassieke Talen, non of bakkies laaie in den Edah!

De keuze voor alpha of beta heb ik toen spontaan al gemaakt!

Kus van Sus

Anoniem zei

he ik miste het groen al...natuurlijk ga ik dadelijk ff kijken bij de "getikte"