Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

03 januari 2007

kankerpraat

Zeg, kanker in mijn hoofd
Jij moet eens even goed naar mij luisteren!
Je hebt me al veel te lang van mijn energie beroofd
Nee, ik ga niet tegen je fluisteren
Je kunt niet winnen, echt niet!
Dus staak je gevecht maar snel!
Je dacht toch niet dat het me koud liet?
Maar overwinnen zal ik, dat weet ik wel!
Want zelfs al ga ik dood
Dan ga ik naar een volgend niveau
Iets wat jij nooit zult bereiken
Jij zult daarentegen bezwijken aan bestraling en chemo, o zo!
Want jij wordt echt, heus, nooit heel groot!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Davy,

We hopen toch zo dat jij onkruid bent.....
Want je weet toch wat ze van onkruid zeggen hè? En wij willen ook niet dat jij vergaat!!! Dus krijg die Phil maar lekker klein.
Liefs Han en John

Anoniem zei

mooi gesproken davy!..wat kan het toch raar lopen soms he(overleden kennis),je krijgt het wat dat betreft ook wel om je oren de laatste tijd..
he sterkte met de chemo deze week!

Anoniem zei

hoi Nice

er brand een kaarsje elke dag
op hetzelfde plekje.

liefs,
Toos

Anoniem zei

***AMEN DAVY!!!***
It's time for Phil to bend over, place its ugly head between his knees, and kiss his ass GOODBYE!!!

xXx
CC

Anoniem zei

Go, Peefie, go!!!

Time to address Phil directly!
Spit him in the face, hit his knees, throw him fiercely over your shoulder and let him, brused all over, take a hike!!!

Heb je hulp nodig? :-)

Kus van Sus