Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

06 maart 2007

Zing mee!

Tatjana, tatjana, hoe is het met mijn bloed
Zijn er soms problemen of is het nu weer goed
Dan kan ik weer gaan kuren in de hoop dat het wat doet


In de namiddag zal ze me wel bellen.

Edit 19:55 GRRRRRR, hou maar op met zingen want niemand heeft gebeld... Je moet verdorie ook overal zelf achteraan! Morgenvroeg eens op hoge poten bellen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Uit volle borst zing ik mee.
Succes!

Liefs Nicolien

Anoniem zei

succes met wachten,zit hier ook op een telefoontje kinderarts te wachten.

Anoniem zei

duim duim duim...
ik hoop snel de uitslag op je blog te lezen neefke....

kus Chantal

Anoniem zei

lullig Davy!
morgen beter hoop ik!

Kus,Karin