Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

13 maart 2007

Utrecht

Ik voelde me vanochtend niet super en nog steeds niet, maar ik ben net lekker een eind gaan toeren met Tweety, de elektro scooter. Heerlijk in dit weertje een beetje rondrijden en goed om je heen kijken. Even Ans opgezocht op de begraafplaats. Het voordeel van Tweety is dat hij/zij zo stil is in tegenstelling tot mijn Spartamet. Geen uitlaatgassen en lekker mijmeren. Ben een beetje melancholiek vandaag, ook door de mooie natuur hier. Ik woon sinds eind 1993 in Wijk en ben echt van de streek en de provincie gaan houden. Ik ben al lang geen Zeeuw meer maar een Utrechter, en ja, ook een Utrechtenaar ;-).





3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hihi
Utrechtenaar......
Zullen een heleboel mensen die zich Utrechtenaar noemen niet realiseren denk ik....

Ja Davy,dat is lekker toeren met Tweety! Pluk de dag!

xje,Karin

Anoniem zei

Heerlijk, lekker rond crossen met Tweety en hij is echt heel stil, nog stiller dan mijn scootmobiel.
Geniet van het mooie weer.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

Ik dacht al wat een stilte - hihi -was jij het dus die aan het rondcrossen was! Echt lekker weer d'r voor, al bijna lente :-)

Liefs, Taco - (ook) uit Utrecht