Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

24 maart 2007

Enjoy

Ik heb mezelf voorgenomen om alles wat er nog in mijn resterende leven zit eruit te halen! Trouwen is al een grote stap en voelt goed, en verder koop ik waar ik zin in heb (zolang het geen Porsches en Jaguars worden tenminste :-)). NIEMAND weet hoe lang hij of zij nog te leven heeft en al zeggen artsen dat ik min of meer beperkt houdbaar ben, NU voel ik me nog redelijk en ik ga niet in een hoekje zitten kniezen en het moment afwachten dat het stukken minder gaat. Kort voor zijn dood zingt een zwaan vol overgave een prachtig lied en MIJN zwanenzang zal schitterend zijn! :-) Of zo ;-)

8 opmerkingen:

j zei

Laat het schitterend zijn, zonder wanklanken.
Schitter en zing, zonder valse noten...

You know what I mean... Peace and harmony from now on!!!


Kus van je Sus

Anoniem zei

en zo mogen we het horen!!..vertel eens wat heb je allemaal gekocht??

Davy zei

Onder andere dekbedden en overtrekken voor het nieuwe bed dat na ons trouwen bezorgd wordt
:-),Chantal.

Anoniem zei

leuk! is het opgehaalde geld bij ons 12 jaar terug ook naar toe gegaan een nieuw bed..inmiddels alweer vervangen door een ander trouwens

Anoniem zei

Tsja,je leeft maar één keer Davy !
Je kunt alles wel oppotten,maar dan heeft alleen de bank er plezier van! ;-)
Knuf,Karin

Anoniem zei

Lieve Davy,

Je weet de keerzijde van de medaille dus inderdaad geniet er van...

kus kus

Chantal C-vW

Anoniem zei

Lieve Davy

Je hebt gelijk hoor. Gewoon lekker genieten van de dingen die je kunt doen. En volgens mij doe je dat ook. En ach soms genieten mensen met je mee;). Ook niet verkeerd.
Maar gewoon doen waar je zin in hebt.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

GO Davy! En laat je door NIETS of NIEMAND weerhouden te genieten van alle mooie dingen en herinneringen!

xXx
CC