Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

14 maart 2007

UWV

Ik heb net een formulier ingevuld van en voor het UWV. Sinds de ontdekking van Phil heb ik achtereenvolgens een mutatieformulier ontvangen ('Kunt U meer of minder werken? Meer hè, zeg meer!') en dit formulier voorafgaand aan herbeoordeling. Voor ik Phil leerde kennen kon ik drie dagen per week werken en moest op de blaren zitten na weer een fulltime-poging. Wist IK veel waarom ik zo snel moe was en niet zoveel aankon als elk ander gezond personage? NU denk ik dat te weten...

Ik heb het k*tformulier op mijn geheel eigen charmante wijze ingevuld. Doont fok wis mie, men! Nu afwachten of en wanneer het Uitvoeringsinstituut WerknemersVerzekeringen mij wil zien.
Klik hier voor meer Hara Kiwi cartoons by Lectrr.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

en ze zijn altijd zo enorm snel daar,ahum..wij kregen in november visite aan huis van de keuringsarts,arbeidsdeskundige zou volgen..die moet dus nog volgen...

Anoniem zei

heyy nice. helaas is het met veel dingen zo....regels volgen.. regels volgen..regels volgen..

Hoe een persoon zich erbij voelt of hoe een situatie is doet er veel minder toe

Maar gelukkig zijn er nog veel loeve menselijke mensen.

Anoniem zei

Heej Peefie!
Wazzik weer ff, en eventjes bijgelezen op je bloggie vanaf m´n werkpeecee. Zo te zien gaan die luitjes bij het UWV weer even flink op hun lazer krijgen met jouw formuliertje... tis toch wat hé, alsof je met een bloedblaar zit... mutzen!

xXx
CC

Anoniem zei

Het nog steeds niet te verslagen systeem, door alle systeem-mannetjes die het in stand houden...

Oef, kuch, proest, blehhhhh ...

Nu word ik helemaal misselijk ...

Give them hell, bro~!

Kus van Sus