Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 maart 2007

Boredom

Vanochtend verveelde ik me, en dat is eigenlijk best een goed teken :-). Hoezo? Nou, omdat ik me dus goed genoeg voel om weer eens wat te ondernemen!

“Only those who want everything done for them are bored.”
Echt een citaat voor een verwend nest als mijzelve ,lol

Vanaf vrijdag kan ik erop uit trekken met mijn otootje. HUH?! Jawel, keppun leuk klein rood Automaatje gekoopt en met dat boodschappenwagentje dat Sjaak en ik vrijdag gaan ophalen voel ik me weer wat vrijer.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

het is een mooi autootje..zegt de gene die het stiekem al wist;-)

Anoniem zei

dito ;-)

Anoniem zei

Kijk nou!

Altijd blij verrast wanneer ik onverwachts bekenden tegen kom.

Zelfs in de Wijkse Courant.
Daar stonden jullie dan, in de rubriek "Huwelijksaangiften".

Veel plezier verder met het uitkijken naar DE DAG!

Groeten,
Ricky

Anoniem zei

Helemaal top Davy, kom je nog eens een keertje langssjeezen dan??

xXx
CC

Davy zei

Tuuuuurlijk ga ik dan ook weer eens richting jullie, Chanti.
XXX