Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 maart 2007

Ondertrouw

Zo Sjaak, nu moeten we het maar gaan doen over vijf weken hè?
Ja, nou wordt het echt kerel!
Zullen we stiekem in Las Vegas gaan trouwen?
Nee, alsjeblieft niet, die poppenkast.
Oké, gewoon in Wijk. Misschien niet bijzonder maar wel vertrouwd.
En geen weigeraars!
Precies en nog een aardige ambtenaar van de burgerlijke stand ook!

Zo, alles is geregeld. Op naar 24 april!

Het leuke van vanmorgen vond ik dat de ambtenaar een vrouw is die ook uit Langbroek komt en dat ze het erg leuk vindt om ons te trouwen. Omdat we 2 mannen zijn en omdat ik uit Langbroek kom en ze weet hoe kortzichtig de mensen daar kunnen zijn. En ook vindt ze het leuk omdat m'n moeder getuige is.

We zijn nog even kort bij ma langsgeweest en ze was blij voor ons. Hebben een koppie koffie gedaan en zijn daarna gezellig naar Veenendaal geweest om wat te winkelen. Eerst waren we van plan naar het Dolfinarium te gaan, maar we vonden het weer er niet naar. Doen we lekker een andere keer.

Het is al met al een heel apart gevoel en een aparte gedachte dat we nu echt bij elkaar horen. Dat wisten we al heel lang en zo voelde het ook al heel lang, maar nu is om het echt.

En zoals de ambtenaar vanmorgen vroeg "Mag het gepubliceerd worden?".

JA, IEDEREEN MAG HET WETEN!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

gefeliciteerd mannen met jullie ondertrouw!

j zei

GEFELICITEERD!!!!!

Met elkaar, met alles nu

Kus van
Sus en Butch

Anoniem zei

Jongelui,ik heb eerst even gekeken in de bruidsgids(giechel)of er nog wat van mij verwacht werd,maar aangezien jullie stilletjes in ondertrouw gegaan zijn hoef ik geen cadeautje op te hoesten! ;-)
Maar natuurlijk wel de hartelijke felicitaties geven he!
Bij deze!

Anoniem zei

Gefeliciteerd, heerlijk gevoel lijkt me. Bijna man en man...hihihi.... Ik vind het echt supertof. Nogmaals, van harte.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

Gefeliciteerd met jullie ondertrouw!

Dus 24-04-2007 wordt er getrouwd!
(Die staat genoteerd!).
Zo te horen gaat het een bijzondere happening worden.
Geniet er van!

Ricky

Anoniem zei

Nog een keer van hetzelfde voor jullie! ;-)

X
Ludwig, Anita en Elmar

Anoniem zei

Lieve Davy en Sjaak,

Super gefeliciteerd met deze stap. Heel veel liefs en voorpret tot de 24e!

X Taco

(hee dat is nu ook grappig, toeval? - zit ik dit te schrijven en op de TV die ergens op de achtergrond aanstaat klinkt "Daar komt de bruid").

Anoniem zei

Hoi Davy en Sjaak,

vanuit Langbroek van Harte met jullie ondertrouw, niet van de Ambtenaar maar van........

Joop en Ada