Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

20 maart 2007

Little Wijk

Gisteravond zag ik nog een special van Little Britain op BBC Three die ik nog niet had gezien.Voortbordurend op een radioshow, deze comedy is in de UK immens populair en hier ook een beetje :-). Bomvol typetjes en ik heb nu alle afleveringen en specials gezien volgens mij.

'Yeah but no but yeah but no but yeah! Computer says noooo.'
Hilarisch is Daffyd, the only gay in the village. 'Proud to be gay, Daffyd flaunts his sexuality in a variety of rubber outfits, to the villagers' complete indifference. He refuses to accept he's not the only 'gayer' in the village, and is outraged when fellow gays trespass on his patch.'

Sjaak en ik zijn niet de enige 'gays' in Wijk bij Duurstede, maar voor zover we weten wel de enige in elk van onze families en zéker de enige die gaan trouwen.
Wat zou Daffyd hiervan zeggen? "You're probably not gay at all... ...you're probably just a little bit poofy"

Geen opmerkingen: