Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

12 maart 2007

Bed rest

De vierde chemo was best wel heavy, als ik afga op hoe mijn lijf reageert althans.
Nou ja, als het dan maar wat doet, dan heb ik dat er GRAAG voor over!

Als Sjaak en ik getrouwd zijn eens een ander bed kopen. Zo´n verstelbare boxspring lijkt me wel wat. ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.
Dus ook geen buurjongens die niet weten hoe ze muziek op hun mobieltje kunnen krijgen... Peefie heeft even geen spreekuur vandaag!

edit 13u15
Daghoroscoop De Telegraaf:
MAAGD "Probeer vandaag de batterij weer op te laden en te herstellen van hectische toestanden. U zult merken hoeveel invloed ervaring heeft op iemands gedrag. Werk, als u tijd genoeg hebt, wat in de tuin of ga een eind fietsen."

Kijk, zelfs de krant noemt mijn chemo hectische toestanden, lol. Ik kan allicht ff in de tuin gaan zitten, dat wel:-).

4 opmerkingen:

j zei

Lekker alles en iedereen even buiten houden, tijd voor jullie zelf nu.

Kus van Sus

Anoniem zei

Tijd voor Mocona!

Davy zei

Da's Senseo tegenwoordig,
Ludwig :-)

Anoniem zei

lekker rustig aan,genieten van het zonnetje en weer een beetje opkrachten komen..kan je mooi nog bijkleuren voor de bruiloft;-)