Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

08 maart 2007

Vrouwendag


Veel dag, weinig vrouw, hier althans :-)

"Internationale Vrouwendag stond en staat voor het gevoel van solidariteit en strijdbaarheid van vrouwen overal ter wereld. De viering ervan vindt vaak plaats rond een specifiek thema - bijvoorbeeld voor vrouwenrechten of tegen geweld of armoede - dat soms landelijk maar meestal lokaal wordt bepaald."


Hier in Wijk doen ze er niet aan, maar wel in diverse buurgemeenten. En ik doe vooral veel aan matrasliggen vandaag ;-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Davy,ik doe iedere dag aan vrouwendag, ;-)maar mijn gemeente laat het specifiek rond 8 Maart afweten,denk dat zelfs vrouwen hier iets hebben van : ow,wistikniet!
Er zijn hier vast cursussen bloemschikken,naaien en je kleding op elkaar afstemmen :(
Enne we krijgen een nieuwe burgemeester,een man dit keer,van ....Christen Unie.....
Nog een enne,MR Humpries is dood,Are You Free?? :(

Greetz,Karin

Davy zei

Yes, I'm freeeeeeeeeeeeeee!
How's your pussy Mrs Slocombe?

Anoniem zei

tzyDag lief wijfie euhm peefie van me ;-) Of begrijp ik vrouwendag nu weer helemaal verkeerd?

Veel succes met de kuur wederom. Vandaag een matrasligdagje begrijp ik. Wel ik heb net een bed/bankweekje achter de rug, overgeven incluis - soort kruising van buikgriep en keelontsteking. Niet echt lekker, maar als ik jou er beter mee zou krijgen zou ik met alle liefde nog 6 rondjes doen. Hou vol!

Dikke digitale X - Taco

Anoniem zei

Het zou iedere dag Internationale Mensendag moeten zijn...

Toi toi met deze kuur Boetie

Kus van
Sus