Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

25 maart 2007

Probeer te genieten!

Wat een heerlijke dag vandaag. Vanmorgen toen ik opstond was de lucht al strakblauw en de zon scheen volop. Als je dan naar buiten kijkt, word je gelijk blij. Hebben veel mensen nodig! Zon, voorjaar, natuur die weer begint te groeien, jonge beestjes, en dat soort dingen. Knappen heel wat mensen van op!

Het gaat op het moment lekker met ons beiden. Davy heeft niet veel last meer van de chemo en mijn mond is zo goed als beter. Het samenwonen gaat ook goed en we hebben allebei ons ritme gevonden lijkt het. Gaat helemaal goedkomen denk ik! En als we straks getrouwd zijn dan is het helemaal echt :)

We zijn vanmiddag kort in Tilburg geweest, en ook even langsgereden langs waar Davy heeft gewoond een poosje, Cosy. Daar heeft 'ie het heel erg leuk gehad en praat daar ook best nog veel over. Hij heeft er nog aangebeld, maar er werd niet opengedaan. Lijkt nog steeds een studentenhuis te zijn en dan zijn ze naar mama toe natuurlijk met de was :)

Voor de rest eigenlijk geen nieuws. Gaat gewoon lekker op het moment en daar genieten we van en voorlopig mag dat zo blijven. Teken er voor een hele poos voor! Hoop dat ze dat boven ook een beetje denken!

1 opmerking:

j zei

Prachtige prachtige dag was het. Mensen worden inderdaad vriendelijker en vrolijker dan.

Opladen met zonne-energie. Heerlijk.
Gelijk dat jullie zo genieten, van alles, van binnen- en buiten jullie zelf.

Kus van Sus