Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

31 maart 2007

Cher

Moet je homo zijn om van (de muziek van) Cher te houden? Nee, maar het helpt wel, nietwaar Sjekkie? lolol. Vanaf gisteren elke dag een clip hier met 'speciale betekenis'.

Toen Sjaak en ik in 1999 in New York waren, was het nummer Believe van Cher net uit. Sjaak heeft het album daar gekocht en ik de cd-single. Op die single-cd deze mix:

In New York kun je heel leuk shoppen, maar zo meteen gaan we dat weer eens in Zeist doen. Nog wat spulletjes voor Atosje kopen ende zo. Money makes the world go around!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

AS THE WORLD TURNS....

TOCH?

KUS VAN SUS XX

Davy zei

Die soap is Anita haar afdeling :-)
'If I could turn back tiiiiiime'

:-)

Anoniem zei

Inderdaad elke werkdag smullen van "mijn " soapie! :-)

Schoon Zussie