Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

05 maart 2007

Let's talk urn

Veel mensen moeten er niet aan denken om een urn in huis te hebben, laat staan twee! Ik heb dat totaal niet, maar misschien komt dat omdat het de overblijfselen van mijn ouders zijn? Of misschien wel omdat ik horrorfan ben, lol. Het zijn zwarte 'potten' met een aluminium deksel. En dat deksel zit muurvast dus je morst niet zomaar wat pa of ma;-).

Soms heb je gewoon een fotootje nodig, dus ik heb er een paar gemaakt met mijn Nokia. Boven = pa, onder = ma :-)


Ik heb 19 jaar bij hen in huis gewoond dus nu mogen ze een poos hier verbljven :-).
Pa, ma, zeg eens hoi tegen Ludwig en Marianne!
Hi kids!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Davy,
Ik wil je laten weten, dat ik iedere morgen voor jouw gezondheid bid.Ik hoop dat ik dit nog héél
lang voor je mag en kan doen, gezien mijn eigen situatie.
16 maart heb ik weer de volgende MRI-scan.
Truus (cerebraal)

Anoniem zei

Ik heb het altijd als "goed" ervaren om Brigitte, mijn overleden vrouw, dicht bij me te hebben. Kan ik af naar "haar" gaan/zitten kijken en herinneringen ophalen.

Davy zei

Wat lief van je Truus en we zien elkaar snel weer! Succes met de scan. Groetjes aan René en Apeldoorn!

Ludwig, ook Brigitte zal nooit vergeten worden!

Anoniem zei

Ik heb persoonlijk niks met cremeren,maar vind het mooi dat het voor jou zo goed voelt op deze manier.

Anoniem zei

Dag pa, dag ma.
Mooi plekje, bij jullie benjamin

Groet,
Marianne