Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 maart 2007

Nou, dan niet

UWV belde me net en ook al had ik een afspraak gemaakt om begin april langs te komen, nu hoef ik niet meer te komen gezien mijn ziektegeschiedenis. De verzekeringsarts wil alleen dat ik hem/haar machtig om info bij het ziekenhuis in te winnen. Kijk, zo kan het dus ook :-). Hebben mijn charmante antwoorden op de vragen van het standaardformulier toch nog effect gehad ;-). *aai aai* Bless their hearts. Scheelt weer een tripje Utrecht.


edit 13:40
Een picje uit de oude doos (niet zo heel erg oud heur).

3 opmerkingen:

Anoniem zei

kijk zo kan het ook..scheelt weer een ritje met bijbehorende stress..leuke foto trouwens!

j zei

LEUKE foto, echt!

Kus van Sus

Anoniem zei

Dat scheelt inderdaad een ritje en een hoop moeite en een hoop gezeik;).
Leuk om weer langs het studentenhuis te gaan. Dat zijn leuke dingen om weer eens te doen.

Liefs Nicolien