Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 maart 2007

Overdaad schaadt

Ik heb net mijn Saxonette verkocht aan een vriendelijke man uit Amersfoort. Ik had 'm nog niet zo lang, sinds mijn verjaardag vorig jaar. Maar Sjaak heeft nu weer een oto en trouwens, we hebben ook nog een elektro scooter genaamd Tweety in de schuur staan én een Spartamet. Dus genoeg tweewielers om er samen op uit te trekken (zeker omdat Sjaak ook nog een gewone fiets heeft). En het moet ook allemaal in de schuur kunnen staan ende zo.

Ik zit wat te rommelen op de laptop van Sjaak simultaan met de mijne. Net een Acer reclame. Hij een TravelMate en ik een Aspire. En er is hier in huis ook nog een Compaq Armada, dus in totaal met twee desktops erbij VIJF computers. Ook maar eentje verkopen dan? Overdaad schaadt? Ja, teveel aan kankercellen wel ja. Teveel vet ook maar er is 20 kilo af ;-)
Iedereen een fijn weekend! En als het niet fijn of gezellig kan zijn, dan in elk geval gezond! Of zo gezond mogelijk ;-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

rijkelijk voorzien van voertuigen en pjuters dus..jullie zullen niet snel zonder zitten;-)

Anoniem zei

Inderdaad soms kun je ook gewoon teveel van iets hebben. Ik ben helemaal weg van tweety. Hij is echt leuk.
En als die computers, ach dan zit je niet snel zonder. En jouw laptop is echt supermooi hoor, zoiets zou ik ook wel willen.

Liefs Nicolien

Niki Valades zei

Dit wordt een vrolijk lied, tralala
Dit wordt een vrolijk lied
Of u 't wil of niet, tralala
Dit word een vrolijk lied
Want als je je eisen niet te hoog stelt zijn er prima ziekenhuizen
Als je je eisen niet te hoog stelt met uitstekend personeel
Als je je eisen niet te hoog stelt vind je best een goeie dokter
Als je je eisen niet te hoog stelt

Dit blijft een vrolijk lied, tralala
Dit blijft een vrolijk lied
Wat heb je aan verdriet, tralala
Wat heb je aan verdriet
Als je je eisen niet te hoog stelt zijn er zoveel leuke vrouwen
Als je je eisen niet te hoog stelt valt 't allemaal best mee
Als je je eisen niet te hoog stelt hoef je niet depressief te zijn
Als je je eisen niet te hoog stelt

Dit blijft een vrolijk lied, tralala
Dit blijft een vrolijk lied
Wat heb je aan gezeik, twietwiet
Wat heb je aan gezeik
Als je je eisen niet te hoog stelt heb je zoveel goeie vrienden
Als je je eisen niet te hoog stelt kan je met iedereen naar bed
Als je je eisen niet te hoog stelt is 't altijd lekker weer
Als je je eisen niet te hoog stelt

Dit blijft een vrolijk lied, tralala
Dit blijft een vrolijk lied
En het einde komt nog niet, oh ja
Het einde komt eraan
Als je je eisen niet te hoog stelt zijn er zoveel mooie bloemen
Als je je eisen niet te hoog stelt kan je zo gelukkig zijn
Als je je eisen niet te hoog stelt kan je zo gelukkig zijn
Kan je zo vreselijk gelukkig zijn
Stel dan godverdomme je eisen niet zo hoog

tekst van Joop Visser

kwam dit per ongeluk tegen en vond dit echt iets voor jou...

Davy zei

Ik ken het nummer, mama van Inge :-). Dankjewel! XXX