Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 maart 2007

Afscheid nemen bestaat wél

Zo dadelijk gaan Sjaak en ik met de Getz naar Zeeuws-Vlaanderen, naar Utie en Nita. Gezellig op visite en meteen voor de laatste keer het ouderlijk huis bekijken. Ik ga wat fotootjes nemen zodat ik het thuis ook nog eens goed kan bekijken. Huize van Waterschoot van Leuven wordt spoedig huize Totté de Caluwé (klinkt wel leuk hè? :-) echt namen van die streek). Niet alleen afscheid nemen van die stenen maar mijn moeder reist mee terug :-). Als ik dood ben kom ik in een columbarium te staan (Latijn voor duiventil maar in het NL gebruikt voor een urnenmuur). Hoe zal ik ons huisje dan moeten noemen met twee urnen? ;-)

Later meer!

edit 19:10 Weer thuis. Was erg leuk bij Ludwig en Anita!

DAG HUIS!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Tot zo!

Anoniem zei

wat een leuk huis !

Davy zei

Te laat Toos, al verkocht. Had je het als Zeeuws vakantiehuis willen hebben? ;-)

Anoniem zei

Dag huis vol herinneringen ...

Anoniem zei

Hoi Davy

Fijn dat het leuk was bij Anita en Ludwig (had ook niet anders verwacht). En ja afscheid nemen van het ouderlijk huis kan moeilijk zijn. Er zijn een hoop herinneringen, maar die neem je mee in je hoofd en in je hart. Je hebt er in ieder geval een paar mooie foto's van.
En je Pa en Ma zijn weer bij elkaar nu. Waar heb je ze staan?

Liefs van Nicolien

Davy zei

Ze staan niet te dicht bij elkaar Nicolien, anders krijgen ze toch maar ruzie,lol. Ma staat in een hoek op een speaker en pa in een van de DVD kasten :-).

Anoniem zei

Digitaal & muzikaal stel op die manier Davy!
Lijkt me heel apart,2 urnen in huis.
Ik moet er zelf niet aan denken eerlijk gezegd!
Hoe voelt dit nou?

Knuf,Karin