Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 maart 2007

Chemo 4

Het lab had gisteren om 20u het ziekenhuis gefaxt, grrrrr. Zit er nog een hele opvallende sticker op ook, MET SPOED FAXEN en zo... Maar goed, bloedje is in orde dus verder met chemo deel vier, 400 mg (BAH). Ik ga nu vier capsules van 100 mg nemen en vanaf morgen neem ik ze weer net als de vorige kuren om 7 uur.



Zo, ze zitten erin... En ik leef nog ;-) En DIT willen we dus NIET.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel succes met deel 4,

we denken aan je!


Ricky & family

Anoniem zei

Fijn voor jou dat je bloed oké is,
op naar Nr. 4 SUCCES !!!!!!

Ada

Anoniem zei

sterkte weer joh,hopelijk niet al te ziek..we denken aan je.