Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

29 maart 2007

Spellekes

De buurjongen kwam net Risk lenen. Ik vind het best: ben meer van de PC dan van de bordspellekes :-). Toen ik het spel zocht, kwam ik ook een spel Tarotkaarten tegen. Vroeger hield ik me veel bezig met het occulte, het paranormale, en vond dat geweldig interessant. Die kaarten interpreteren is lastig, maar kan ook heel leuk online. Kijk maar.

Laat ik eens drie kaarten voor mezelf trekken. Eentje voor verleden, een voor het heden en eentje voor de toekomst..


Verleden: de 7 van Staven op zijn kop --->niet moed opbrengen-dapper de eigen weg inslaan-niet zichzelf trouw blijven-doorzettingsvermogen

Heden: de Geliefden --->Liefde, nieuwe relatie, beslissing; 2 geliefden die elkaar liefhebben en vertrouwen.

Toekomst: Zegewagen ---> Succes, controle, welslagen; Er is een overwinning behaald.

Vooral om de Geliefden moest ik lachen. Grappig als je volgende maand gaat trouwen :-) Over de kaart van de toekomst dúrf ik niet eens na te denken. Ach, het is maar een spelletjuuuuuuuuuuuh. Eerst morgen maar weer eens een tripje naar het ziekenhuis en de neuro-oncologe.

En voor meer inzichten: KLIK

3 opmerkingen:

Anoniem zei

interessant..heb hem natuurlijk ook gedaan en treffend inderdaad!

Anoniem zei

veel s6 morgen davy
Toos

Anoniem zei

Succes morgen!

Heel veel liefs van Nicolien