Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 maart 2007

Saturday morning

Gisteren was leuk maar wel vermoeiend. Dus vandaag veel lummelen en luieren en vanaaf naar de verjaardag van Sjaaks broer Wim.

Ben beetje crea-bea met Fotosoep Elements geweest, kijk maar.
Ik vind dat mijn haar op dat van een Moszkowicz gaat lijken :-).

Grrrr, ging net de bel, ik denken: 'HA, een pakje van/met de post misschien?' Nee, JEHOVA getuigen.... De man kon nog net 'meneer' uitbrengen en toen zei ik: 'Nee sorry, DAAR heb ik nou écht geen zin in!' en sloot met vaste hand de deur die al niet bijster ver open stond. Ze moeten niet met mijn geest fukken en die willen vervuilen met prietpraat. Volgende keer zeg ik dat ik getrouwd ben met een man, lolol.

Fijn weekend luitjes! En iedereen bedankt voor de lieve wensen, kaartjes en mails!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Irritante lui die Jehova. Denk je, ik krijg een leuk pakje, dus met een vrolijk gezicht de deur open. Staan zij daar, vrolijk gezicht gelijk weg. Ik zie ze hier niet meer zo veel, maar er was een tijd dat ze hier veel kwamen.

Ik zou zeggen veel plezier op de verjaardag vanavond en doe het lekker rustig aan.

Liefs Nicolien

j zei

Leuke dingen doen nu en genieten van elkaar en alles wat jullie hebben aan positieve dingen

Kus van Sus