Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

11 november 2006

Ziekte

Ja, ik ben veel bezig met ziek-zijn. Het is ook niet zo (jammer genoeg) dat ik overloop van energie; nee, ik voel me vaak (nog) als een uitgewrongen dweil. Ik wijt het grootste deel van mijn vermoeidheid aan de bestralingen. Veel mensen die bestraald zijn klagen hierover, laat STAAN wanneer je hoofd werd bestraald. Ook mijn maag en darmstelsel zijn van slag en nog niet zoals ze waren. Gelukkig is mijn eetlust al beter maar toch moet ik mezelf regelmatig dwingen om iets te eten... nou ja, er zijn ergere dingen zoals flinke hoofdpijn en die heb ik nog steeds NIET! HOERA, als DAT maar wegblijft!!!

Soms ontkom je ook niet aan denken aan je gesteldheid. Ik lag gisteren voor de buis om 'Waltz' te kijken, een nieuwe serie op Nederland 2. En ja hoor, de hoofdpersoon (gespeeld door Aart Staartjes) moest de MRI- scanner in en blijkt een hersentumor te hebben :-/.
Als je eenmaal in 'het circuit' zit, zie je hét ook opeens overal...

1 opmerking:

Anoniem zei

Bloody typical... %-/ (dat je dat dan op teevee ziet)

Lekker rustig aan blijven doen hoor, tis potdorie nogal nix... en als je dan sommige mensen hoort klagen over de plakstripjes van luiers die niet goed genoeg plakken, wil je ze gewoon ffe een dreun verkopen...;-)

xXx
CC