Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

10 november 2006

Huisvrouw


Wanneer Sjaak en ik in 1 huis gaan wonen, en ik thuis blijf bij mijn/onze dochter, ben ik dan een huisvrouw? Sjaak werkt fulltime en ik rommel wat in huis :-) Ik conformeer me geheel en heb daarnet de koelkast een flinke schoonmaakbeurt gegeven en ben nu bezig met de combimagnetron. Nou ja, wat moet een mensch anders hee?

In een hoekje gaan zitten kniezen is GEEN optie. Mocht ik flinke pech hebben en niet zo lang meer te leven hebben, dan heb ik de resterende tijd nog vergooid ook!!! Nee, dan liever een beetje productief bezig zijn. Zo heb ik komende woensdag na gesprekje met neuro-oncoloog een gesprek met iemand van Vereniging Cerebraal, om te brainstormen over wat ik voor hen kan betekenen als vrijwilliger. Ik ben benieuwd. Ik ben liever een werkende huismoeder ;-)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi allebei,

zal ik voor Sjaak een paar witte handschoenen kopen, kan hij bij thuiskomst de plintjes controleren ?? Ja Davy het leven van huisvrouw gaat niet over rozen.
Goed dat jullie samen op één stekje gaan wonen, is een stuk rustiger voor jullie, dat gevlieg tussen 2 huizen is erg onrustig.
Ik spreek uit ervaring !!
Veel geluk beiden.

Ada.

Anoniem zei

He Davy,ik zoek nog een poetsmiep.
Alleen,de reiskosten zijn wel voor eigen rekening hoor! Haha!

Maar alle stoffers op een blikkie,goed dat je je inzet als vrijwilliger!
Fijn weekend,je krijgt bezoek hoorde ik? ;-p
Knuf,Karin

Anoniem zei

als je het niet begrijpt Peefie,

Mocht Sjaak met zijn vinger nadrukkelijk wijzen naar zijn kopje of beker, dan is het de bedoeling dat je naar de keuken rent en zorgt dat er bijgeschonken wordt.

ik wens je sterkte xxx ;)
Toos

Anoniem zei

Leuk te horen, Davy :-)

Gaan jullie iets nieuws zoeken of trekt de een bij de ander in?

Spannend hoor :-) Fijne tijd samen iig!

Anoniem zei

Ik heb nog een maid-uniformpje liggen hier als je die wilt? Hoewel, rokje is misschien wat aan de korte kant voor je ;).

Maarre, lekker bezig blijven hoor :) Leuk ook, vrijwilligers werk!

Anoniem zei

So you DON'T want to break free then hey Davy??
Groot gelijk hoor, lekker poetsen en rommelen naast je vrijwilligerswerk is ook een full-time baan hoor ;-
Maareh... dan wel in van die muiltjes met roze pompoentje erop hé... LOL :-)
FOTOOO???

PS. drie is teveel in "Paris" hoor... ;-) hihi...

Davy zei

Sjar, Sjaak komt hier wonen want deze woning is ideaal voor kneusjes ;-) Enne, no way dat ik een gróte verhuizing wil nu!