Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 november 2006

Bloemenzee


Net nog even wezen kijken bij het graf van Ans. Als de grafsteen geplaatst is, ga ik een leuk bloemetje of zo leggen. Je ligt er mooi bij vrouwke, en ooit kom ik in de buurt te staan. Ja, op diezelfde begraafplaats komt mijn potje in de urnenmuur te staan.

Ik heb er nu eens speciaal op gelet en ik wil in het MIDDELSTE gedeelte komen te staan (meest donkere steen) en liefst bovenaan/ bovenste rij ;-) Met mijn neus naar de weg of naar de begraafplaats zelf, maakt me nog niet eens uit :-).

Maar nu nog ff niet, hè Ans?!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

he davy...als jou potje daar komt te staan zijn ze allang bezig aan een andere muur...we duimen namelijk dat dat nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren gaat duren....

kus Chantal en de rest van de beestenbende..

Anoniem zei

Nee Davy, inderdaad nog ff niet...

xxx
CC

Anoniem zei

Dave dat gaat natuurlijk nog verschrikkelijk veel jaren duren !!

Ada

Anoniem zei

Davy wacht ff met dat potje, we moeten nog veel mensen pesten met spades..omdat ze weer niet tegen hun verlies kunnen ;)
xx
stiefmoe