Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

01 november 2006

De grote Peefie metamorfose

Vandaag voel ik me weer 'anders'. Ik ben er zelf van overtuigd dat informatie anders wordt gefilterd en opgenomen. En dat zou nog eens heel goed kunnen ook, afgaande op de functies van de rechter temporaalkwab die ik nu mis. Het heeft als resultaat een UNIEKE wissel van optiek. Peter Neurochirurg zei dat ik meer kans heb dat het langer duurt voor ik begrijp wat mensen zeggen, dat het langer duurt voor dat vertaald is. Nou, dat merk ik niet echt maar het komt dus iets anders bínnen :-) Peefie vóór en Peefie na!

Nu nog leren hiermee om te gaan. Ik ga dus waarschijnlijk ook twee kanten van mensen zien :-) Wie weet sta ik straks ergens op een paranormale beurs consulten te geven voor big bucks! We zien wel, het is niet echt storend, het is vooral RAAR. Maar goed, wat wil je ook met een gat in je hoofd ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je gaat waarschijnlijk 2 kanten van mensen zien.............moet ik me zorgen gaan maken Davy? Hoop dan maar dat je allebei mijn goede kanten ziet,hihi!
Hou je haaks,(is ook een mooie kant) xje

Anoniem zei

Kan alleen maar goed zijn, dat je multi-dimensionaal aan het "zien" bent, idd nog even in de routine komen hiermee!

xxx
CC