Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 november 2006

Tja, en dan?

Zo, gisteren nog even fijn gekotst, maar tweemaal gedurende de eerste kuur vind ik niet slecht.
En nu? Tja, ik voel me niet echt lekker vandaag: heel erg moe en dat eten wil ook nog niet echt of echt niet. Ik blijf afvallen en dat moet ik even in de gaten gaan houden.

Tijdens de 6-weekse-kuur van bestralingen en chemo kreeg ik op mijn benen wat rode plekjes/vlekjes. Ik kreeg hiervoor een zalfje wat ik gedurende een week tweemaal moest smeren en dan moest afbouwen naar 1x daags. Nu zit ik dus op eenmaal per dag maar ik kan niet zeggen dat ik verandering merk of zie. Nou ja, ben al lang blij dat het er niet meer zijn geworden, want het is waarschijnlijk een bijwerking van Temodal. Om nou een Marsupilami te worden, dat gaat me ook weer te ver!

Ik ben zoooooooo moe. Ik ga op bed liggen en typ later wel verder. Ik ben ook niet erg in mijn hum vandaag... ROTLIJF! (understatement)


edit 16:30

Het fijne van een kat als huisdier is, dat het het beestje NIETS uitmaakt als baasje ziek is, integendeel zelfs! Lekker op bed erbij liggen :-) Dat heeft Porsje dan ook gedaan net, nadat ik een kop Chinese Groentensoep naar binnen had gewerkt. En ik heb 'r maar eten gegeven toen ik wakker werd, net alsof het ochtend is :-) En nu gaat baasje wat vla eten.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Davy

Ik hoop dat je de komende dagen weer wat aansterkt en je beter gaat voelen.. tor pillen zijn het

Toos

Anoniem zei

Hoi Davy

Heel veel sterkte en kracht deze dagen. Nu je weer even van de pillen af bent zul je je snel wat beter voelen (was bij mijn moeder tenminste zo). En idd in de gaten houden dat gewicht.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

gelukkig weer ff een aantal weken rust nu,hopelijk kan je een beetje bijtanken in die tussenliggende tijd..

Anoniem zei

Hee Davy, die medicijnen zijn ook een blok (vlek) aan je been hé... Hopelijk komt de eetlust snel weer terug en kun je weer flink aansterken met de hoognodige voedingsstoffen die dan wél binnen blijven...