Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 november 2006

Frank

Frank Vael was een jongen die bij me in de klas zat op de lagere school. Hij ging net als ik erna naar een HAVO/VWO brugklas, maar later is hij naar de MAVO gegaan omdat het niet zo lekker liep allemaal. Hij had wel een nette CITO toets gemaakt, maar dat zegt lang niet alles.

Ik kan me nog herinneren dat we in de fietsenkelder van het Jansenius (mijn middelbare school) stickers zaten te ruilen in de pauze. Frank had ze ingeplakt en ik ben dat toen ook gaan doen :-) Wat me ook opviel, is dat hij best vaak een beetje 'raar' keek en vaak over zijn hoofd wreef. Hij is een paar jaar later aan een hersentumor overleden... De arme jongen had vast veel last van hoofdpijn of zo... :-(

Het leven loopt/is soms raar...

Geen opmerkingen: