Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

24 november 2006

Dag 2

Wat een andere knar krijg je, als je kaal bent en ik mijn bril opzet. De linkse foto vind ik heerlijk mysterieus :-)

Nou, dag 1 viel me toch alleszins mee: alleen wat maag en darm-gedonder. Als mijn bloed en beenmerg zich ook nog redelijk staande houden, dan wordt de volgende kuur weer wat duurder, dat wil zeggen wat meer milligrammen Temozolomide (=Temodal).

Gisteren wel veel geslapen, maar als je slaapt dan voel je niets...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Dave
Je ziet er goed uit op de foto.
de linker kijk je erg streng,de rechter met bril maak je een stuk knapper. Vooral met een glad hoofd.
Nog heel sterkte en hou de moed er goed in .Kunnen we nog wel een keer ski-taart op eten metSjaak erbij.Dit lusten jullie allebei erg graag.

Groeten Joop

Anoniem zei

Je lijkt wat ouder Davy! Hihi,enne best knap hoor ;-)
Kiss,Karin

Anoniem zei

Hoi Dave,

Met die bril op vind ik jou een stuk !!!!!!

Ada

Anoniem zei

Ha Davy,

Wat zie je er anders uit met een bril op, het verschil met een bril op is groter dan het kaal zijn. Dus ff wennen hoor.
Liefs, Han en John

Anoniem zei

Mensen, ik vind en heb me altijd knapper gevonden ZONDER bril, lol.