Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

03 november 2006

AZU revisited

Maandag moet ik weer eens richting AZU, nu voor een MRI scan. Ik voel een gezonde tegenzin want met een simpele scan is het hele balletje gaan rollen... Ooit was ik niet helemaal gezond maar toch ook niet zodanig ziek dat het niet te harden was. En van de een op de andere dag ben je dan kankerpatiƫnt or so it seems...

Maar goed, even op mijn tanden bijten tot de zes chemokuren achter de rug zijn en HOPELIJK krijg ik dan weer even rust in de tent! Ik hoor 15 november meer tijdens het gesprek met de neuro-oncologe en ik zal daarna wel wat pics posten van het slagveld in mijn hoofd :-)

As always, STAY TUNED!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey mister battle-head,

Een scan kan ook best GUNSTIG uitpakken! Always look at the bright side!!
We cross our fingers.
Han en John

Davy zei

Hoi Han en John,
Ik heb alleen geen zin in die scan omdat ik dan weer naar ziekenhuis moet :-) Voor de rest is deze scan alleen bedoeld als referentiepunt voor de volgende 2,3,4, etc. Ziet er een stuk anders uit dan voor de operatie natuurlijk ;-) (en door de bestraling zien aderen er wit uit, en normaliter is wit tumorweefsel, dus dat is ook verneukeratief ;-)) Dus niet te zwaar aan tillen dit keer :-)

Anoniem zei

Wens je veel sterkte, rust in jezelf en om je heen, bij je "volgende tour of duty", in de strijd tegen.

Goed weekend beiden,'
kus van je sus

Anoniem zei

Ha die Deef,

Kan me goed voorstellen dat je het hele AZU gebeuren liever even achter je zou laten. Dus laat ze morgen maar even snel een referentieplaatje van de gatenkaas schieten en beloon jezelf daarna met iets lekkers of zo.

Veel liefs maatje!