Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

23 november 2006

Kuur 1, dag 1

Dit is mijn regime voor deze en elke volgende kuur:

  • 6u: 8 mg Ondansetron (tegen misselijkheid)
  • 7u: 320 mg Temodal (chemocapsules, dubbele van wat ik slikte tijdens bestralingen)
  • Dan verder slapen :-)
  • Na 8u, of later, iets eten
  • 18u: Weer 8 mg Ondansetron
De hoeveelheden kunnen bij volgende kuren afwijken, maar de tijden wil ik aanhouden.

En wat merk ik nu? Niet veel. Mijn maag was toch al bij voorbaat van streek en ik voel wat gerommel in mijn darmen. Ben wel heel moe maar dat ben ik onderhand ook al gewend :-)
Viva Ondansetron, want een keer kotsen is niet erg maar de hele tijd misselijk zijn is belabberd.


Iedereen bedankt voor de beste wensen!

TOGETHER we can beat this thing!!!


'It's a good day for your favorite intellectual activity, as well as for making plans for the future. Intellectual games and entertainment will bring you pleasure.'

Ik was toch al van plan om wat te lummelen op bed en film te kijken :-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Lummelze vandaag...(ben ik ook aan het doen) en de komende tijd lekker doen waar JIJ zin in hebt hoor!

Liefs en sterkte,
Chantal
XXX

Anoniem zei

3e fase, we hopen dat je er niet te ziek van zal worden. Enne .....who the fuck is Phill, we willen nooit meer iets van hem zien!!
Suc6!

X

ELA

Anoniem zei

suc6 joh!..voor een goed doel,hang in there..

Anoniem zei

Hoi lieve Davy. Ik zal voor je duimen dat je megapillencocktail zijn werk doet. Onder het motto "kill Phil - of wat er nog van over is". Ik hoop ook dat je het net zo goed verdraagt als de vorige keer.

Dat het prima lummelweer was vandaag heb ik trouwens ook gemerkt. Heb echt alleen het hoogstbroodnodige gedaan. Nou ja dan ben ik morgen maar weer een keer productief of zo.

Liefs, Taco