Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 november 2006

Confused? Don't be!

Hilarisch telefoongesprek van daarnet, met neefje van Sjaak:
  • Ja, hallo?
  • Met wie spreek ik?
  • Met Davy
  • Niet
  • Ja, echt
  • Jij bent Davy niet!
  • Jongen, ik weet toch echt wel wie ik ben
  • Oooooooo sorry, ik wilde een ándere Davy bellen!
Ik dacht even: ben ik nou gek, klink ik zó anders dan? Of toch ten prooi gevallen aan bodysnatchers?! Een mens gaat aan zichzelf twijfelen, temeer omdat ik toch nog moet wennen aan the new and not so improved me

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Weet je écht wel zeker dat je Davy bent? Zo'n kind vergist zich toch niet! Ze hebben toch niet Davy weggehaald en Phil overgehouden?! (voor alle zekerheid: GRAPJE hoor)
Han en John

Davy zei

Waarheen waarvoor, cogito ergo sum, bla bla. Ken Uzelf, maar misschien is dit hele leven slechts een droom en zijn mijn dromen realiteit? Ach, tijd om naar bed te gaan dus ;-)
Slaap lekker!!!