Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

22 november 2006

Geen zin





Straks om 9:45 follow-up gesprek in het ziekenhuis bij radiotherapie. Geen zin om te gaan.
Daarna ff vingerprik om te kijken of mijn bloed goed genoeg is voor chemo... bah, geen zin.
Vijf dagen aan de chemo, ook geen zin.
Had ik me maar niet laten opereren...
Tja, en dan?
Geen zin om dood te gaan!!!

Edit 8:10
Ik wil nog even mijn lotgenootje Greg uit Oregon citeren:
'Fucking Fuck. Its Fucking cancer... Fuckity fuck fucker fuck fucking shit fuck, fucking shit this sucks.'

Edit 16:20
Bloed is goed dus ik heb groen (kotskleurtje?) licht voor morgen! Fingers crossed...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

mijn fingers zijn crossed

xx Toos

Anoniem zei

En ik zal weer even wat gebeden naar boven sturen voor je, kep een levenslang -gratis- abonnement ;-), en ook de komende weken zal ik je weer (hopelijk) verblijden, bemoedigen en laten lachen met mijn (on)gein.
HUMOR blijft ons beste wapen Davy!!!

Bij de weg, ik heb nu óók echt een 'gaatje' (wel 4) in m'n hoofd... dus brace yourself!

xXx
CC

Anoniem zei

Heel veel sterkte en ik denk aan je vandaag en de rest van de week (eigenlijk gewoon iedere dag).

Liefs Nicolien