Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

14 november 2006

Vervoerskwesties

Morgen weer een fijn ritje naar het ziekenhuis. Net dan staken de stadsbussen, lol. Ik had gepland om na het ziekenhuisbezoek te gaan praten met vereniging Cerebraal, maar ik kan er dus niet heen :-( Nou ja, dit is overmacht. Het AZU kan ik bereiken via de toeristische route met streekbussen.
'Wij betreuren de actie zeer en excuseren ons oprecht voor het ongemak.
Algemeen Directeur GVU'
Yeah riiiiiight! Nou ja, is maar een dag :-)

Autorijden kan ik toch wel vergeten, ook al zou ik het durven. Nee, ik mag nu reizen met Valys buiten mijn regio, en de rest doe ik met de bus (als íe rijdt) en de snorfiets. Lukt best :-)

Morgen toch eens vragen of ik wel of niet mag vliegen. Ik heb nog een reisje naar Londen tegoed, en elke keer dat ik daarheen ging was met het vliegtuig, dus nu kan ik sowieso wel een keer met de Eurostar (trein). Maar toch, MAG ik nog wel vliegen? Als mijn koppetje implodeert, dat geeft ook weer zo'n gedoe en rommel aan boord!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Davy
Je kent mij niet, maar wel hebben weleens mailcontact gehad toen Nicolien in het ziekenhuis lag. Ik ken Nicolien via een mailgroep waar wij allebei bij aangesloten zijn. Uiteraard vertelde Nicolien wat er met je aan de hand was en heb ik van haar het adres van je web-log gekregen. Knap van je om alles zo op te schrijven. Ik kom zeker vaker een kijkje nemen op je web-log! Heel veel sterkte met alles! Groetjes Zjenja

Anoniem zei

Zeg Davy, we gaan geen terroristische aanslagen plegen daar aan boord hé, dus eerst maar even goed informeren of je wel mag vliegen met dat obstinate koppetje van je!! ;-P ha ha !

Bij de weg(staking), waarom neem je niet gewoon de taxi en laat je het vergoeden door je verzekering??

Davy zei

Welkom en dankjewel Zjenja en hoi Chanti :-)
Ik mag van mijn zorgverzekeraar schijnbaar alleen met de taxi reizen als het voor behandeling is, niet voor uitslagen en zo...:-(

Anoniem zei

Ja heerlijk die vergoedingen tegenwoordig he van die zorgverzekeraars? Compleet belachelijk eigenlijk!!!!
Hoop dat je er vandaag toch nog via de toeristische route met de streekbus(sen) komt,liefs,Karin