Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 november 2006

Vandaag nog en morgen

Ik had toch bijna gedacht dat de apotheek me sterke slaappillen had meegegeven! Maar nee, daarnet voor het eerst overgegeven. Nou ja, het doet dus wel wat, zullen we maar zeggen... Moet ik nu juichen eigenlijk???

Later meer

Edit 14:25
Net met veel moeite driekwart geroosterde boterham met hagelslag naar binnen gewerkt. Als ik in mei/juni of zo klaar ben met de kuren, weeg ik vast 80 kilo of minder. Is toch wel een érg duur dieet hoor! Ik dénk dat ik Sonja Bakker niet ga evenaren dan wel ga overtreffen als ik er boekjes over schrijf.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Bleh... dieet is nooit leuk, en deze al helemaal niet! :-(

Anoniem zei

Het dieet van Sonja Bakker is trouwens ook duur hoor Davy,las gisteren dat door haar je Portomonnee ook dun blijft! ;-)
Hoop dat je boterham wel zn spijsverteringsweg in is gegaan.
Hou je haaks,Kuz,Karin

Anoniem zei

sterkte hoor,hopelijk word je niet al te beroerd verder..

Davy zei

Hoi Karin, ja de boterham bleef binnen. De hapjes soep en de stukjes cracker ook, maar veel meer ook niet....
Ach, nog maar 1 dag :-)

Niki Valades zei

we duimen verder....
en Karin, je maakt Sonja Bakker zo duur als je zelf wil. Je kan gemakkelijk "merk-loos" eten en dan is het niet duur....

Peefie, ik wacht op jouw eerste boek. Kom je dat dan ook tekenen in Antwerpen op de boekenbeurs?

Wat ik ook nog kwijt wil, je staat HEEL intellectueel met je bril.... net echt :0)

Anoniem zei

Hoi Davy, je doet het fantastisch hoor! Ongelooflijk wat een hoop zo'n lijf eigenlijk kan hebben hé? Ik sta er bij mezelf soms ook versteld van. Dan denk ik dat iets misschien te hoog gegrepen is voor mijn krakkemikkige lijfje in termen van energie, pijn etc, en soms lukt het dan gewoon wél. (Daar staat tegenover dat ik me ook toesta om af en toe even helemaal in te storten...) Maar goed daar weet jij natuurlijk ook alles van :-)

Hele nieuwe look trouwens met die bril! Als het nou koud wordt van de winter en je stopt je blote hoofd in een witte doek dan ben je net een soort (jonge) Gandhi volgens mij. hihi

Anoniem zei

Niki,geen haar op mijn hoofd die erover denkt om te gaan Sonja Bakkeren! Merkloos of niet! Maar voor aanhangers is het een welkom bericht denk ik zo! Enne: ook leuk voor de knip: er komt een 2e boek van haar uit! Ik koop liever 't boek van Davy! Hihi,met handtekening graag! ;-))))))))))
Greetz,Karin