Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

01 oktober 2007

Bladerend in mijn levensalbum



2 Augustus 2006, de dag voor de craniotomie. En bestraling twee maanden later.



Een kleine drie maanden later onze ma gestorven en gecremeerd.


Vier maanden na haar sterfdag getrouwd en wel op 24-04-2007.
En trouwfeestje op boot twee maanden later.

Weer twee maanden later Sjaak zijn 47e verjaardag en Wageningen/Rhenen uitje.


Enzovoort, enzovoort en dat alles in een jaar gepropt. En dan nog zeggen dat een mens niet veel meemaakt ;-)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wil je een stickertje? ;-)
Heb je wel verdiend!

Anoniem zei

Er gebeurd veel in een jaar..weet er alles van,gelukkig niet enkel negatieve dingen.

Anoniem zei

Sommige jaren zijn te volgepropt. Maar dan ben je er ook voor jaren klaar mee! (hopen we dan maar)

En heeeeeeeeeee, waarom heb jij wel oog- en mondgaten in je masker??? Kreeg ik niet!

Goed idee Karin! Hoe kunnen we die hier plaatsen?

Davy zei

Ik denk dat ze mij VEEEEEEEEEEEL liever vonden, Iris ;-) En stickers zijn erg welkom op Karins blog ;-)

Anoniem zei

Jammer hoor dat je hier geen plaatjes kunt plaatsen! ;-)
Kuz

Anoniem zei

Tsja, er zijn van die jaren ... Volgepropt, en meer dan dat...

Belevingen, ervaringen, keuzes, overmacht. Het is er soms en zal er blijven.

Geniet zoveel mogelijk dus.
Kus van Sus xx